ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ… ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ…

Diatrofi-1

Τι θα έλεγες αν αλλάζοντας 5 μικρές καθημερινές συνήθειες κέρδιζες μέχρι και 500 θερμίδες
λιγότερες στο ημερήσιο διαιτολόγιο σου;
diatrofi-2
Όπου αυτό σε βάθος χρόνου αυτό θα σήμαινε αυτομάτως μείωση του σωματικού σου βάρους
χωρίς να καταβάλεις ιδιαίτερο κόπο;
Πάμε να δούμε 5 αλλαγές που μπορούν να φέρουν μεγάλα αποτελέσματα..
ΑΛΛΑΓΗ 1η
Μην τρως βλέποντας τηλεόραση …
diatrofi-3
Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, το να τρώμε βλέποντας τηλεόραση,
που αποτελεί μια συνήθεια της καθιστικής ζωής, μπορεί να μας κάνει να καταναλώσουμε
σχεδόν 300 θερμίδες περισσότερες από αυτές που θα καταναλώναμε αν τρώγαμε κανονικά στο τραπέζι.
ΑΛΛΑΓΗ 2η
Κάνε λιγότερο παχυντική τη σαλάτα σου …
diatrofi-4
Η σαλάτα είναι υγιεινό γεύμα αρκεί να μην προσθέτεις σάλτσες από μαγιονέζα, κρουτόν, καραμελωμένα καρύδια, μπέικον,
πολύ αβοκάντο, αποξηραμένα καραμελωμένα φρούτα κτλ.
Βάλε ελαιόλαδο γιαούρτι ξύδι και μυρωδικά,
θα νοστιμέψουν την σαλάτα σου χωρίς να της προσδίδουν περιττές θερμίδες.
ΑΛΛΑΓΗ 3η
Άλλαξε σερβίτσιο…
diatrofi-5
Ένα μεγάλο πιάτο το φορτώνουμε ασυναίσθητα περισσότερο και όσο το πιάτο μας έχει ακόμη φαγητό,
τείνουμε να το καταναλώνουμε.
Προτιμήστε μικρότερα πιάτα, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να φάτε 20-25% λιγότερο, χωρίς να το καταλάβετε!
ΑΛΛΑΓΗ 4η
Μέτρα την ποσότητα στα σνακ σου…
diatrofi-6
Ακόμα και αν τα σνακ είναι υγιεινά όταν βρίσκονται σε μεγάλα μπολ,
μας ωθούν να τρώμε ακόμη περισσότερο.
Για παράδειγμα οι ξηροί καρποί (που είναι προτιμώμενο σνακ αν είναι άψητοι και ανάλατοι)
αν σκεφτείτε ότι 100 γραμμάρια καρύδια ή φουντούκια ξεπερνούν τις 600 θερμίδες,
καλό θα ήταν να ασκείτε έλεγχο στο πόσο καταναλώνετε
ΑΛΛΑΓΗ 5η
Αύξησε τη σωματική σου δραστηριότητα
diatrofi-7
Αν θες να χάσεις κιλά αρκεί να κρατήσεις υψηλά τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας σου.
Απέφυγε το ασανσέρ και ανέβα με τις σκάλες, για αποστάσεις λιγότερες των 3 χιλιομέτρων
μην πάρεις το αυτοκίνητο, κάνε ποδήλατο ακόμα και αν μένεις στο κέντρο της πόλης,
πήγαινε για ψώνια με τα πόδια …
Όλα αυτά μπορούν να σου προσφέρουν τα πολυπόθητα 200 λεπτά την εβδομάδα άσκησης
που είναι ο ελάχιστος προτεινόμενος χρόνος γυμναστικής.
Εμμανουέλα Φωτεινού

Category: 

About the Author

emmanouela-foteinou's picture

Ονομάζομαι Εμμανουέλα Φωτεινού, είμαι Βιολόγος και αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές μου σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου πήρα τον τίτλο της κλινική Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Παράλληλα ασχολήθηκα με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή. Στο Πρότυπο Κέντρο Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας, παρέχω συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε απλά μυστικά βελτίωσης της διατροφής μας καθώς και της καθημερινότητας μας.

0 comments on "ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ… ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ…"

Leave a Comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
Παρακαλώ συμπληρώστε το παρακάτω πεδίο.