Η Ogilvy δεν θα συνεργάζεται πλέον με influencers που επεξεργάζονται το σώμα ή το πρόσωπό τους για διαφημίσεις

 influencers-1

Είναι πραγματικά εδώ οι influencers για να εμπνεύσουν; Ή μήπως επηρεάζουν αρνητικά τη ζωή μας;
Ένα από τα θέματα συζήτησης εδώ και αρκετό καιρό είναι η επίδραση της τεχνολογίας, όπως των φίλτρων και των εφαρμογών επεξεργασίας φωτογραφιών στα πρότυπα ομορφιάς. H εταιρεία Getty Images απαγόρευσε φωτογραφίες ρετουσαρισμένων μοντέλων από τη βάση δεδομένων εικόνων. Η Γαλλία υιοθέτησε επίσης το 2017 νομοθεσία, που απαιτεί από τα περιοδικά μόδας να δηλώνουν ότι φωτογραφίες έχουν υποστεί επεξεργασία. Στη Νορβηγία, η κατάσταση δεν είναι διαφορετική, με τη συζήτηση να επικεντρώνεται σε μια φράση που μεταφράζεται ως «καταπίεση του σώματος».
Ακολουθεί η εταιρεία Ogilvy, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα, ότι δεν θα συνεργάζεται στο μέλλον με influencers που ρετουσάρουν το σώμα ή το πρόσωπό τους για brand campaigns, σε μια προσπάθεια καταπολέμησης των "συστημικών" βλαβών στην ψυχική υγεία των ανθρώπων που τους ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μιλώντας αποκλειστικά στο The Drum, ο επικεφαλής της Ogilvy, Rahul Titus, είπε ότι το influencer marketing «υποτίθεται ότι είναι η αυθεντική πλευρά του μάρκετινγκ, αλλά τώρα βγάζει τέτοιο σκηνικό περιεχόμενο που είναι τόσο επιβλαβές για όποιον κοιτάζει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».
Η πολιτική της Ogilvy έρχεται καθώς η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου εξετάζει το νομοσχέδιο για την ψηφιακά αλλαγμένη εικόνα σώματος που θα απαιτούσε από έναν influencer να αποκαλύψει επεξεργασμένο περιεχόμενο. Το νομοσχέδιο βρίσκεται στη δεύτερη αναθεώρησή του στο κοινοβούλιο, αλλά δυσκολεύεται να το κάνει μέσω της διαδικασίας πρότασης. Ο Titus ελπίζει ότι η δέσμευση του Ogilvy να σταματήσει να συνεργάζεται με influencers, που αλλάζουν τις εικόνες τους θα βοηθήσει το νομοσχέδιο να ψηφιστεί.

.

Category: 

About the Author

editor's picture

beautynote.gr
Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα,
ακολουθήστε μας στο twitter
ή κάντε like στο facebook

0 comments on "Η Ogilvy δεν θα συνεργάζεται πλέον με influencers που επεξεργάζονται το σώμα ή το πρόσωπό τους για διαφημίσεις"

Leave a Comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
Παρακαλώ συμπληρώστε το παρακάτω πεδίο.