Μύρισε Φθινόπωρο! Ώρα να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας!

health-2

Αν και ακόμα έξω έχει ζέστη πρέπει να παραδεχτούμε πως η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και όλοι έχουμε
αρχίσει να μπαίνουμε σε νέους ρυθμούς. Οι αλλαγές της θερμοκρασίας είναι απότομες ,
ο συνωστισμός στα λεωφορεία έχει αρχίσει και τα σχολεία έχουν ανοίξει ,
έτσι νιώθουμε τον πρώτο πονόλαιμο και ο απογευματινός μας φρέντο σιγά σιγά γίνεται ζεστό ρόφημα
και όταν γίνει χαμομήλι σημαίνει πως έχουμε χάσει την μάχη με τις φθινοπωρινές ιώσεις!
Φέτος λέω να αλλάξουμε το παραπάνω σενάριο!
Να φροντίσουμε να θωρακίσουμε το σώμα μας και να σηκώσουμε ασπίδα έναντι στα μικρόβια που
όλο και μας περιτριγυρίζουν!
Υπάρχουν διατροφικά κόλπα που μας γεμίζουν ενέργεια και τονώνουν το ανοσοποιητικό μας.

Όλοι λίγο πολύ ξέρουμε τι μπορεί να ενισχύσει το κορμί μας πάμε να κάνουμε μια γρήγορη επισκόπηση
των συστατικών που δυναμώνουν την άμυνα μας!
health-4
Βιταµίνη Α Βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα, το βούτυρο, το αυγό,
το συκώτι, τα καρότα, τις γλυκοπατάτες, τα βερίκοκα.
Βιταµίνες Β12, Β6, φυλλικό οξύ Βρίσκονται στο γάλα, το κρέας, το συκώτι, τους ξηρούς καρπούς,
τα δημητριακά, τα κίτρινα φρούτα.
Βιταµίνη C Καλές πηγές είναι τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια, οι φράουλες, οι πιπεριές, το σπανάκι,
το μπρόκολο, οι ντομάτες.
Βιταµίνη Ε Πλούσια σε αυτήν είναι το ελαιόλαδο, τα θαλασσινά, η βρόμη, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια.
Μαγνήσιο Υπάρχει στα δημητριακά ολικής άλεσης, το σουσάμι, τους ξηρούς καρπούς,
τα όσπρια, τα γαλακτοκομικά, τον τόνο.
Σελήνιο Υπάρχει στα κρέατα, τα θαλασσινά, τους ξηρούς καρπούς, τα δημητριακά ολικής άλεσης.
Σίδηρος Πλούσιες πηγές είναι το συκώτι, το κρέας, τα αυγά, τα θαλασσινά, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τους ξηρούς καρπούς.
Ψευδάργυρος Υπάρχει στα θαλασσινά, τα ψάρια, τα αυγά, το κρέας.
ω-3 λιπαρά οξέα Βρίσκονται κυρίως στα φυτικά έλαια, τα λιπαρά ψάρια και τους ξηρούς καρπούς.

Τι θα λέγατε αν ξέρατε πως με ένα σπιτικό ρόφημα θα είχατε όλα όσα θέλει το σώμα σας για να αντισταθεί
σε κάθε ίωση και κάθε μικρόβιο που πάει να διαταράξει την υγεία σας.

Τι θα χρειαστούμε
1 αποχυμωτή και μέσα βάζουμε
χυμό από κάποιο εσπεριδοειδές όπως 1 πορτοκάλι –λεμόνι- γκρέιπ φρουτ- λάιμ – περγαμόντο
για να πάρουμε την πολυπόθητη βιταμίνη C
1φλ από ρόφημα από πράσινο τσάι και φασκόμηλο και εχινάκεια
χυμό από 3 καρότα
χυμό από ½ ρόδι
χυμό από 1 μήλο
μισό κ.γ. μέλι
και κανέλα
Η γεύση είναι πολύ κοντά στον αγαπημένο μας χυμό πορτοκάλι μήλο καρότο αλλά αρκετά πιο ενισχυμένος.
health-5
Η δοσολογία είναι για δύο άτομα.
Ενισχύστε εσάς και την οικογένεια σας και κρατήστε μακριά τα μικρόβια.
Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ποτήρι γεμάτο βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.

Category: 

About the Author

emmanouela-foteinou's picture

Ονομάζομαι Εμμανουέλα Φωτεινού, είμαι Βιολόγος και αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές μου σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου πήρα τον τίτλο της κλινική Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Παράλληλα ασχολήθηκα με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή. Στο Πρότυπο Κέντρο Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας, παρέχω συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε απλά μυστικά βελτίωσης της διατροφής μας καθώς και της καθημερινότητας μας.

0 comments on "Μύρισε Φθινόπωρο! Ώρα να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας!"

Leave a Comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
Παρακαλώ συμπληρώστε το παρακάτω πεδίο.